facebook twitter linkedin google-plus
Datos de identificación
Facultad: Ciencias de la Educación
Grupo: Pedagogía crítica y didácticas para la transformación social
Línea: Argumentación en la construcción de conocimiento
Titulo del proyecto: The Development of writing through the master´s thesis in TEFL programs
Estado del proyecto Activo
Investigadores
Investigador principal:
  • JULIO CÉSAR GÓMEZ BARÓN
Co-investigadores: -
Trabajos de grado
Vinculados al proyecto
Monitores: ¿Requiere monitor de investigación de pregrado?: NO
Alianzas ¿El proyecto se realizará en alianza con otra universidad o institución? NO
Justificación
Objetivo General This longitudinal study follows a group of six master's students as they complete their theses in a TEFL master's program in Colombia. The researcher used surveys, textual analysis of students' writing and semi-structured interviews to identify features of writing as they emerge, develop and consolidate in the process these students go through as they write the different components of their master's thesis.
Objetivos Especificos
Resultado tangible
 
  • How far has authentic assessment gone? Developments through high stakes and second language assessment,
    Tipo de resultado: Artículos en revistas indexadas en SCOPUS y otros sistemas
    En "Revista interacción No. 13"
    Autores: Julio César Gómez
    Publicado en 2015